سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرى را که آتش دوزخ در پى بود خیر نتوان به حساب آورد ، و شرّى را که پس آن بهشت بود ، شرّ نتوان وصف کرد . هر نعمتى جز بهشت خوارست ، و هر بلایى جز آتش دوزخ عافیت به شمار . [نهج البلاغه]
یکشنبه 103 اردیبهشت 30: امروز

معاوضه قرضی باپتیستا و ریس

 

رئال مادرید که تمایل زیادی برای در خدمت گرفتن خوزه آنتونیو ریس داشت پس از مذاکرات طولانی بالاخره توانست سران باشگاه آرسنال را برای جذب این بازیکن اسپانیایی  راضی کند. آرسنالیها قرار است در ازای به خدمت گرفتن خولیو باپتیستا هافبک تهاجمی برزیلی رئال مادرید ریس را به رئال بفرستد. البته این انتقال و به عبارتی تبادل بازیکن فقط قرضی است و پس از گذشت  یک فصل بار دیگر هر بازیکن به باشگاه سابق خود برمیگردد. ریس که از بازگشت خود به کشورش بسیار خوشحال است در این باره گفت:( من خوشحال ترین فرد روی زمین هستم. تا زمانی که قراردادم را امضا نکردم آرام قرار نداشتم. مقامات باشگاه چهارشنبه شب به توافق رسیدند و آن موقع تازه باور کردم که میتوانم به مادرید بروم. از آرسنال و ونگر خاطرات خوبی دارم ولی بازی در رئال مادرید برایم بزرگترین افتخار است.)

وی که طی چند روز آخر به شدت از سوی اتلتیکو مادرید پیشنهاد مختلفی دریافت میکرد افزود: ( هواداران اتلتیکو نباید از من عصبانی و نار احت باشند. این توافقی است که بین دو باشگاه صورت گرفته و من در آن نقشی نداشتم. میتوویچ  توانست آرسنال را راضی کند ولی اتلتیکو نتوانست. قرار است به جای من باپتیستا به لندن برود. او بازیکن بسیار خوبی است و ونگر از داشتن او بسیار خوشحال است)

وی  در خصوص پوشیدن پیراهن رئال مادرید ادامه داد: ( رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیا است. میدانم که این تیم با مشکلات زیادی مواجه است و کاپلو و کالدرون از من توقع زیادی دارند اما من هم قصد دارم خود را به خوبی به آنها نشان دهم و بتوانم برای رئالی ها کمک محسوب شوم. بی صبرانه منتضرم تا برای اولین بازی رئال به میدان بروم. اینجا بازیکنان بسیار خوبی هستند. پست من بیش از همه به پست روبینیو شبیه است. ما میتوانیم بار تهاجمی رئال را بالا ببریم ولی از همه مهم تر  حضور دوستانی چون  رائول و سرجیو راموس و کاسیاس است که با آنها در آلمان بودم.)

لازم به ذکر است که باپتیستای 24 ساله که طی دو فصل پیش در تمامی رقابتها برای سویا 50 گل به ثمر رسانده بود پس از وودگیت و گراوسون و پابلو گارسیا چهارمین بازیکنی است که از تیم کاپلو میرود.

     Julio Baptista  Julio Baptista

 

 

 

اشلی کول هم با گالاس تعویض شد

 

مورینیو در این فصل هم بالاک را به استمفورد بریچ آورد و هم شوچنکو را. اما این مربی مغرور از جذب ستاره و خرج کردن پول سیر نمیشود. او که روزی میگفت کول قد کوتاهی حتی برای یک مدافع چپ دارد بالاخره نتوانست تمایل خود را برای جذب وی مخفی کند و بعد از بحث و جدل بسیار توانست ونگر را راضی کند. ونگر راضی شد تا در ازای ویلیام گالاس فرانسوی از چلسی به اضافه پنج میلیون پوند اشلی کول را به آبی ها بدهد. اما این قرارداد دیگر تمام و کمال است و قرضی نیست. کول تا پنج سال دیگر با دستمزد هفته ایی 90 هزار پوند به استمفورد بریچ رفته است . البته ونگر قصد داشت تا مبلغی بیش از پنج میلیون پوند دریافت کند چرا که کول سه سال از گالاس جوانتر است اما نهایتا سران دو باشگاه بر  سر این قیمت  به توافق رسیدند. به این ترتیب گالاس هم که پیش تر اعلام کرده بود که قصد جدایی از چلسی را دارد در این فصل  در کنار ونگر هموطن خود امیدوارتر از گذشته است    

      

بازی فرانسه و ایتالیا!!

در شب چهار شنبه رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۰۸ پی گیری شد . در مهمترین دیدار تیم فرانسه در ورزشگاه هشتاد هزار نفری استاندو پاریس به مصاف قهرمان جام جهانی( ایتالیا ) رفت و توانست با یک بازی بسیار زیبا تیم ایتالیا را با نتیجه ۳بر۱ شکست دهد در این دیدار  یکی از سه گل بازی را تیری هانری به ثمر رساند. دو گل دیگر را سیدنی گووو وارد دروازه بوفون کرد. ضمن اینکه گالاس بازیکن تازه وارد آرسنال یک پاس گل داد.

                            Photo


 نوشته شده توسط آرمین آزادمنش در جمعه 85/6/17 و ساعت 12:55 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2      

بالا

بالا